האוס

header ads

סולד אאוט: אזלו כל הכרטיסים למועד ההופעה הראשון - *נפתח מועד נוסף* - כנסו לפרטים!

HARDWELL נוחת בישראל: 18.12.13 בביתן 1 גני התערוכה.

*19.12.12 SOLD OUT*
כחודש לאחר שנבחר להיות ה-DJ הטוב בעולם, הדיג'יי ההולנדי Hardwell עם סולד אאוט מהיר למועד הראשון ה-19.12.13, כשהוא מגיע להופעה נוספת עקב הביקוש הרב.
Hardwell בישראל סולד אאוט כחודש לפני המועד

רוברט שפרץ לעולם עם טראק בשיתוף פעולה עם טייסטו האגדי "Zero 76" שעומד כיום על 12 מליון צפיות ביוטיוב לא נח והמשיך למקסס להיטים עם גדולים בתעשייה כמו דיויד גואטה, ריהאנה ועוד רבים 
גדולים אחרים..

אחד הטראקים החמים שהוציא הארדוול בקיץ האחרון בשיתוף פעולה עם חברו Dyro הוא הטראק  "Never Say Goodbye" שמתנגן בכל רחבה בעולם וזוכה לשבחים רבים מצד כל תעשיית המוסיקה ,
טראק וואקל קלאסי ואופייני לסיגנונו הייחודי של הארדוול.

לאחר שכבש אין ספור רחבות ברחבי העולם , מבמות כמו Ultra Music Festival Electric zoo, והגדול מכולם Tomorrowland בבלגיה.

עם סטים שהמחישו לקהל כי אכן מדובר באמן שהנשמה שלו מייצרת מוזיקה ברמה שנוגעת לכל בליין הארדוול פוצח במסע ההופעות העולמי שלו " I AM HARDWELL " לאחר שהגיע לחצי מליון לייקים בעמוד המעריצים שלוכיום עמוד הפייסבוק של הארדוול הגיע כבר למליון מעריצים  תוכנית הרדיו העולמי שלו "Hardwell On Air" גורפת מאות אלפי צפיות ברחבי העולם ונשמעת בכל המדינות המובילות בחיי הלילה בעולם, והגיע כבר לתוכנית מספר 144.

הארדוול ידוע כאמן שחי את מעריצו - המופעים שלו מלאי אנרגיה והשקעה , ברור לכולנו כי החזון הגדול שלו מתגשם במסע ההופעות העולמי שלו.

הקהל הישראלי יהנה בהופעה של DJ לא פחות מה-הכי טוב בעולם , הארדוול שמגיע בדילוגים למקומות הראשונים בעולם כבר הופיע בישראל לאחרונה בהאנגר 11 במסגרת חגיגות שנה לחברת "אטיסוטו" , את ההופעה הזו הבליינים התל-אביבים לא שוכחים בעקבות זאת שאזלו הכרטיסים כשבועיים לפני מועד המופע וגם כן למועד הקרוב ה-19 בדצמבר, כחודש לפני המופע הקרב!

השנה זכינו בישראל לרשימת הופעות מדהימה של מיטב הדיג'ייז העולמי
תל אביב הפכה להיות איביזה החדשה ?
השמות שהשנה כבשו את ארץ הקודש:
דיויד גואטה , סטיב אנג'לו , טייסטו , ארמין ואן ביורן ,דימיטרי וגאס ולייק מייק , סטיב איוקי , בורגו , אלסו , תומאס גולד , ליידבק לוק , ארטי , אביצי , דניז קויו,ועוד רבים אחרים..

ההופעה הקרובה של הארדוול בישראל תתקיים בגני התערוכה בביתן 1 בהפקת "I AM HARDWELL", מובטח לקהל הופעה מדהימה עם סאונד ותאורה שלא נראתה בארץ.

 להזמנת כרטיסים :

כרטיסים ל-Hardwell ניתן להשיג באתרMegatickets.co.il בקלות גם מהסלולר !

הוסף רשומת תגובה

0 תגובות