האוס

header ads

הפצצה של רמיקסים (מומלצים מאוד להורדה!)

רשימת הרמיקסים שמכיל הקובץ:
קובי פרץ - אני לא בן של מלך דייג'י נפטון פרוג'קט ( לא בטוח בזה )
אני עוד רגע משתגע תמיר גל - רמיקס רשמי
סבלימנאל ודנה - עליי דיג'יי לירז ובר
משה פרץ - נשבע לך דביר הלוי ( שיחרור חדש לכולם )
משה פרץ - רציתי רק דביר הלוי ( שחרור חדש לכולם )
ליאור נרקיס כולי שלך DJ SAAR
ליאור נרקיס העיניים שלי DJ IDAN
דודו אהרון הלהיט החדש - לא מוותר ROEE M
גיא יעקובי מלך העולם דביר הלוי גירסא מיוחדת לא פירסמו אותה אי פעם רק פה !

גבי וגאס קרווסלה של שרית חדד
אייל גולן ג'ונגל דייג'י רוזיין
על חבל דק נדב ממן
ואחרון סופי
אם אשכחך - ארז שיטרית
הורדה:
http://www.upf.co.il/file/2400225.html
מי שרוצה לפרסם רק אם קרדיט לאתר
הועלה על ידי SHAKED.B.E

תהנוו
שתף את חבריך בנושא זה

הוסף רשומת תגובה

4 תגובות

  1. לגבי הרמיקס לעליי .. זה לא אלירז זה לירז !

    השבמחק
  2. סבלימינאל ודנה - עליי - ( Dj Bar shahar & Dj lirz st rmx )

    השבמחק
  3. סאבלימינל & דנה אינטרנשיונל - עליי (Dj Bar shahar & Dj Liraz st Remix)

    השבמחק
  4. טוב כפרה
    סליחה אחי
    ישלך אייסי ?
    תוסיף אותי אני רוצה לדבר איתך
    560697183

    השבמחק

תגובה קטנה שלכם פירגון גדול ליוצרים !